Hrubieszów: Stworzyli grę o Tatrach. Premiera odbyła się w Zakopanem

lubiehrubie.pl 2 godzin temu

7 września w samym centrum Zakopanego odbyła się premiera pierwszej takiej gry planszowej. Jej twórcami są Grzegorz Wypych oraz Michał Frykowski, mieszkańcy gminy Hrubieszów.

Jak sami o sobie mówią „Jesteśmy miłośnikami gór, którzy przemierzają ich szlaki od kilkunastu lat. Nasze pierwsze wycieczki to sylwestrowe wyjazdy z ekipą w Bieszczady, Karkonosze, Gorce i Pieniny. To wtedy odkryliśmy magię i piękno gór.

W trakcie jednego z takich wyjazdów na chwilę odwiedziliśmy Tatry i będąc pod ogromnym wrażeniem ich majestatu, mentalnie pozostaliśmy w nich do dziś. Po latach przedreptania szlaków polskich Tatr wzdłuż i wszerz staliśmy się z nimi tak mocno związani, iż postanowiliśmy zrobić dla nich coś więcej.

Zobacz: Hrubieszowskie Centrum Komunikacyjne [ZDJĘCIA]

Zorientowaliśmy się, iż nie powstała nigdy gra planszowa o Tatrach, w której moglibyśmy przemierzać szlaki i odwiedzać swoje ulubione miejsca niczym palcem po mapie, nie wychodząc jednocześnie z domu. Postanowiliśmy wykorzystać swoją dotychczasową wiedzę o polskich Tatrach i zabraliśmy się do pracy czego efekty mogą Państwo dziś ocenić.”

W czasie rozgrywki, przemierzając górskie szlaki polskich Tatr zdobywamy szczyty, napotykamy zagrożenia ale możemy też zakupić schronisko czy dolinę.

Czytaj: Hrubieszów: Kolejni kierowcy stracili prawo jazdy

Do współpracy przy tworzeniu gry zaproszeni zostali ratownicy TOPR oraz Tatrzański Park Narodowy, a to zdarza się bardzo rzadko.

Gra została dopracowana w każdym szczególe, a efekty ciężkiej pracy autorów można ocenić na stronie www.zdobywcygra.pl oraz odwiedzając profile w mediach społecznościowych Facebook oraz Instagram.

Zobacz też:

Hrubieszów: Uczeń z pasją [ZDJĘCIA]

Chcesz podzielić się informacjami z Hrubieszowa i powiatu hrubieszowskiego z Czytelnikami lubiehrubie? Prześlij info i zdjęcia na adres [email protected]