Ciało brytyjskiego miliardera technologicznego Mike’a Lyncha znalezione u wybrzeży Sycylii

cyberfeed.pl 4 tygodni temu


Ciało miliardera i potentata technologicznego Mike’a Lyncha zostało odnalezione u wybrzeży Sycylii, ogłosiła w czwartek włoska straż przybrzeżna. 184-stopowy superjacht Lyncha, Bayesian, zatonął 19 sierpnia, jak donoszą źródła, po uderzeniu w niego tornada nad wodą, zwanego trąbą wodną. Jacht zatonął szybko, według doniesień, mimo iż jego producent twierdził, iż jest niezatapialny.

Lynch był na jachcie z rodziną i przyjaciółmi, świętując w czerwcu uniewinnienie z zarzutów oszustwa. HP, które kupiło firmę Lyncha Autonomy za 11 miliardów dolarów w 2011 r., zarzuciło „nieprawidłowości w księgowości”, które błędnie przedstawiały wartość Autonomy. W wywiad z BBC — jedyny wywiad wyemitowany przed zatonięciem jachtu — Lynch powiedział, iż jego bogactwo pomogło mu uporać się z trwającą dekadę batalią prawną.

Według doniesień, około godziny 4 rano czasu lokalnego jacht został uderzony przez trąbę wodną. doniesienia prasowe. Piętnastu osobom — w tym niemowlęciu — udało się uciec na tratwie ratunkowej i zostali uratowani przez załogę Sir Robert Baden Powell, holenderskiego statku zakotwiczonego w pobliżu. „Wszyscy byli w szoku” — powiedział Karsten Börner, kapitan Sir Roberta Nowy Jork Times.

Odnaleziono pięć innych ciał, w tym Christophera Morvillo, jednego z prawników broniących Lyncha w procesie HP. 18-letnia córka Lyncha, Hannah, przez cały czas pozostaje zaginiona.

Śledczy badają, dlaczego Bayesian zatonął, podczas gdy inne łodzie, w tym pobliska żaglówka, były w dużej mierze nietknięte, informuje AP. Börner, kapitan Sir Roberta, powiedział AP, iż jego statek również odniósł minimalne uszkodzenia.

Giovanni Costantino, dyrektor generalny włoskiej Sea Group — firmy będącej właścicielem producenta algorytmu bayesowskiego — opisał jacht Lyncha jako „jedną z najbezpieczniejszych łodzi na świecie” i stwierdził, iż do wypadku prawdopodobnie doszło, ponieważ załoga nie przestrzegała podstawowych procedur bezpieczeństwa.



Source link

Idź do oryginalnego materiału