Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica dotychczasowe długoletnie relacje na rynku europejskim, w tym w Polsce oraz rozszerza współpracę o Holandię i Portugalię.
Nowa umowa jest wynikiem 20-letniej współpracy obu firm w poszczególnych krajach, w tym m.in. w Austrii, krajach bałtyckich, Czechach, Grecji, krajach nordyckich, Słowacji i Europie Południowo-Wschodniej, które dołączają do nowej europejskiej umowy o współpracy.
W wyniku zawartej umowy Mazda udostępnia swoim klientom w krajach partnerskich program Pomocy Drogowej Premium w pierwszym roku po zakupie pojazdu oraz po każdej corocznej kontroli technicznej w autoryzowanej sieci serwisowej. W razie awarii lub wypadku, Allianz Partners zapewnia klientom Mazdy swoje flagowe usługi pomocy drogowej, umożliwiając szybkie i bezproblemowe kontynuowanie podróży. Klienci Mazdy będą mieli możliwość skorzystania z naprawy pojazdu na miejscu lub holowania do Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazdy. W przypadku konieczności przeprowadzenia dłuższej naprawy pojazdu, klientom zapewniony zostanie pojazd zastępczy lub alternatywny środek transportu.
W nadchodzących miesiącach Allianz Partners i Mazda będą współpracować przy integracji usług pomocy drogowej w aplikacji MyMazda. Dzięki aplikacji klienci będą mogli zgłaszać zdarzenia, wnioskować o pomoc oraz śledzić przebieg swojej sprawy online, co zwiększy wygodę i efektywność procesu oraz poprawi doświadczenia użytkowników.
– Allianz Partners, jako uznana i wiarygodna marka ubezpieczeń oraz usług assistance, a także lider na rynku europejskim, jest dumny ze wzmocnienia i rozszerzenia długoletniego partnerstwa z Mazdą w Europie, które opiera się na zaufaniu i świetnej współpracy. Konsolidacja lokalnych umów w ramach jednej europejskiej umowy to istotny kamień milowy, który pozwolił na zharmonizowanie usług premium na wszystkich rynkach, na których klienci Mazdy mogą skorzystać z programu Pomocy Drogowej Premium. W efekcie Allianz Partners będzie przez cały czas dostarczać usługi najwyższej jakości i zapewniać w pełni cyfrową obsługę klientom Mazdy – komentuje Jean-Marc Pailhol, Chief Officer Global Strategic Partnerships oraz członek zarządu Allianz Partners.
– Celem Mazdy jest zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń przez cały okres posiadania i użytkowania pojazdu. Awaria lub wypadek, choćby jeżeli zdarzają się rzadko, mogą być uciążliwe dla naszych klientów, a naszym zadaniem jest zmniejszenie ich stresu oraz zapewnienie niezawodnej pomocy i wsparcia w mobilności. Dzięki współpracy z Allianz Partners zapewnimy naszym klientom zintegrowaną i bezproblemową pomoc drogową – dodaje Wojciech Halarewicz, wiceprezes ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Mazda Motor Europe.
Źródło: Informacja prasowa